عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393
بازدید : 178
نویسنده : علی محمد زاده

سال شمار زندگی امام خمینی (ره)

 

 

شناسنامه امام



:: موضوعات مرتبط: حضرت امام خمینی(ره) , ,
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 207
نویسنده : علی محمد زاده

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن این بیانیه به شرح زیر است: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سالهای پر برکت عمر خویش را در راه مبارزه در راه حق و متجلی ساختن اسلام حقیقی در میان جوامع بشری و ستیز دائم با کفر و استکبار جهانی سپری کرد و عاقبت با دستاوردهایی عظیم در راه اعتلای اسلام ناب محمدی جان به جان آفرین، تسلیم و جهان اسلام  بلکه بشریت آگاه و ظلم ستیز را ماتم زده و عزادار کرد و ملت قهرمان و شهید پرور ایران که همیشه آماده اجرای فرامین رهبر خویش و نثار جان خود در راه احیای دین بودند را در سوگ نشاند.
مردی از تبار محمد امین(ص) که با عزت نفس و ایمان به خداوند واحد، علیرغم تحمل مشقات و سختی‌های فراوان هرگز مقابل طاغوت سر تعظیم فرو نیاورد و هادی مردم مسلمان ستمدیده‌ای گردید که سالها توسط غارتگران به ظاهر میهن پرست و اجنبی مسخ شده بودند. مبارزه با استعمار، ترویج فرهنگ اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی (ص)، استقلال و آزادی، همه و همه در راهی راستین و جاودانه خلاصه شده بود که امام عزیزمان خمینی بت شکن پیش روی همه مسلمانان قرار داد.
امروز اگر چه امام در بین ما نیست ولی راه او ادامه دارد زیرا ملت ما خصوصا دانش‌آموزان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند  مشعل فروزان رهبری را در کنار خود دارد، رهبر فرزانه‌ای که همواره خواب آسوده را از چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ربوده و با رهنمودهای حکیمانه خود آنها را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام گذاشته است.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن پاسداشت 14 خرداد ماه و گراميداشت ياد و خاطره شهداء گرانقدر قيام 15 خرداد 1342، عرض تسلیت به محضر امام عصر (عج) و امام خامنه‌ای(حفظه الله) از تمامی مردم ولایی و انقلابی خصوصا دانش‌آموزان کشور عزیزمان ایران درخواست می‌کند تا با حضور گرم و معنوی خود در بیست و پنجمین بزرگداشت مراسم رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای امام(ره) و شهدای انقلاب حمایت خود را از اصل ولایت و نظام انقلاب اسلامی اعلام نمایند و این ندای آسمانی پیر جماران حضرت امام خمینی(ره) را در تمام ایام در دنیا فریاد خواهیم زد که:«هیهات منّا الذّله»



:: موضوعات مرتبط: حضرت امام خمینی(ره) , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آنطور که هستي‌ باش ،.... صداقت مؤثرترين تيري است که به قلب هدف مي‌‌نشيند ،.... هدفت را با نقشه‌هاي جوراجور آلوده مکن‌ ،... خودت باش ،.... افتاده باش ،... نه‌ ذليل ،... شوخ باش ،... نه‌ مسخره ،.... آزاده باش ،،... نه‌ ياغي ،... مطمئن باش ،... نه‌ ساده ،.... از خود ،... راضي باش ،.... نه‌ از خود راضي ،... صبور باش ،... نه‌ در کمين ،.... آنوقت خواهي ديد که کليد را در دست خود خواهي داشت!! انشاالله

از وبلاگم خوشتون اومد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن دانش اموری اتحادیه انجمن اسلامی(شاهد رازی) و آدرس anjoman-torbat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 222
بازدید دیروز : 998
بازدید هفته : 1361
بازدید ماه : 1345
بازدید کل : 77947
تعداد مطالب : 714
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

زبرا

RSS

Powered By
loxblog.Com