عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 278
نویسنده : علی محمد زاده

siK7E5NQ_535

شنیده ام بیمار ها شفا داده اے

 

بیماری هاے لاعلاج

شنیده ام بیماران هر چہ نا امیدتر ، شما رئـ❤ـوف تر

چندے است دلم بدجور بیمار است،

بہ در هر کجا رفتم راهم نداده ، ردم کردند

چند سالے است دلم معتاد بہ گناه است …

شنیده ام بیماران دست بہ پنجره فـღـولـاد شما مےکشند و شفا مےگیرند

نہ پایم بہ حرم مےرسد

نہ دست کوتاهم بہ پنجره فـღـولـادتـان آقـا …

دلـ م سخت بیمار است …

شفا مےدهے ؟


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 241
نویسنده : علی محمد زاده

چندی پیش سید علی عزیزی که کودک پنج ساله‌ای است، به همراه پدر خود برای اقامه نماز به حسینیه امام خمینی (ره) خدمت مقام معظم رهبری رفته بود.
siAWQRzA_529
قتی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقامه نماز وارد حسینیه می‌شوند؛ سید علی ۵ ساله دست پدر خود را رها می‌کند و به سمت ایشان می‌دود و دست رهبر انقلاب را می‌گیرد.

سید علی که علی‌رغم سن کم خود حافظ ۵ جزء قرآن کریم نیز هست، خطاب به رهبر انقلاب می‌گوید: “آقا می‌شود چفیه‌تان را به من بدهید؟”. تصویر هدیه شدن چفیه رهبری واقعه‌ای بوده که او بارها از تلویزیون آن را تماشا کرده است.

مقام معظم رهبری پاسخ درخواست سیدعلی را با لبخندی داده و خطاب به همراهان خود می‌گویند که ” چفیه را بدهید به آقا”. پدر سید علی در خاطره‌ای می‌گوید: از آن به بعد هر وقت با این بچه هم کلام می‌شوم او به من می‌گوید که “آقا به من گفتند آقا”.

در ادامه ماجرای دیدار این کودک با رهبر انقلاب در حالی‌که آیت‌الله خامنه‌ای دست نوازش بر سر او می‌کشیدند، سید علی ۵ ساله از ایشان می‌پرسد: “آقا شما که اینقدر مهربان هستید، چرا آمریکا اینقدر از شما می‌ترسد؟” که این سؤال با لبخند دیگری از سوی رهبر انقلاب مواجه می‌شود. در همین هنگام یکی از همراهان رهبر انقلاب در پاسخ به سؤال سید علی می‌گوید: “حضرت آقا آدم خوبی است؛ و چون از خدا می‌ترسد آن‌ها(آمریکایی‌ها) هم از آقا می‌ترسند”
-
کاش جای علی کوچولو بودم


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 224
نویسنده : علی محمد زاده
سخنرانی صریح آیت‌الله جنتی در جمع ناظران شورای نگهبان:
«مرگ بر آمریکا» شامل سران فتنه 88 هم می‌شود

 آیت‌الله احمد جنتی عصر دیروز در جمع ناظران شورای نگهبان این شهر، با بیان اینکه در زمان ما برخی‌ها نمی‌فهمند آمریکا دشمن است، اظهار کرد: امام (ره) یک کلمه گفت که اگر اینها می‌فهمیدند کلمات نامرتبط نمی‌زدند.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، وی افزود: امام (ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، این کلمه عالمی از معارف را جلوی چشمان آدم می‌آورد، بعضی بی‌بصیرت هستند و این کلمه امام (ره) برای‌ آنها جا نیفتاده است.
 
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مردم ایران بیش از 30 سال شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند، گفت: این شعار شامل افرادی مانند سران فتنه که وصل به آمریکا هستند، می‌شود.
 
 
وی با تصریح بر اینکه افرادی که آمریکا از آنها حمایت می‌کند باید خجالت بکشند، افزود: فتنه‌گران برای نخستین بار در طول انقلاب اسلامی آرای مردم را زیر سئوال بردند و به جای اینکه اجازه دهند مردم جشن بگیرند، گفتند که آرا باید باطل شود.
 
جنتی ناظران شورای نگهبان را از بدنه مردم دانست و خاطرنشان کرد: تمام کاندیداها در کنار صندوق آرا نمایندگانی داشتند و آنها نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کردند.
 
دبیر شورای نگهبان با تأکید براینکه هیچ انسان عاقلی تقلب در انتخابات را قبول نمی‌کند، خاطرنشان کرد: سران فتنه مردم را به خیابان‌ها کشیدند و با افراد ضد نظام مانند بهایی، کمونیست‌، سوسیالیست‌ و … که اسلام را قبول نداشتند همراه شدند.
 
 وی به روزه‌خواری علنی فتنه‌گران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شعار نه غزه، نه لبنان نشانه دوستی با تلاویو است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران حمایت کردند.
 
رقص فتنه‌گران در روز عاشورا
 
جنتی با قدردانی از صدا و سیما در مستندسازی رفتار فتنه‌گران، بیان کرد: فتنه‌گران در روز عاشورا در خیابان‌ها ‌رقصیدند.
 
دبیر شورای نگهبان جرم زندانیان فتنه‌گر را هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به عنف بیشتر دانست و ادامه داد: این امر شبهه ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه ناظران شورای نگهبان باید مسایل را بدانند و شبهه‌زدایی کنند، افزود: ناظران شورای نگهبان مدافعان نظام و اسلام هستند.
 
به گفته جنتی، آمریکا به فرهنگ، اقتصاد، سیاست و نظام جمهوری اسلامی ایران هجمه می‌کند و برخی افراد نمی‌خواهند این موضوع واضح و روشن را ببینند.
 
وی با تأکید براینکه مردم اجازه نمی‌دهند اسلام آمریکایی وارد کشور شود، یادآور شد: نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود.
 
دبیر شورای نگهبان در ادامه به ظاهر شدن شیطان به صورت انسان بین مردم اشاره کرد و یادآور شد: شیطان در جنگ با پیامبر (ص) مشرکان را تحریک و بسیج می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید، تصریح کرد: سخن امام (ره) هنوز برای بعضی از افراد جا نیفتاده است.
 
به گفته جنتی، برخی افراد بی‌بصیرت هستند و دوست و دشمن را اشتباه گرفتند.
 
دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه کمبود شناخت انسان را به قعر جهنم می‌برد، شیطان‌شناسی و خداشناسی را بسیار حائز اهمیت خواند.
 
وی با اشاره به اینکه عده‌ای دشمن را نمی‌شناسند و در پست‌های بالا هستند، خاطرنشان کرد: انسان‌ها نیاز به قبله‌نما و قطب‌نما دارند و باید قطب‌نما را بشناسند.
 
تقلب بهانه فتنه‌گری بود
 
جنتی با بیان اینکه مدعیان تقلب انتخابات 88 هیچ مدرکی در این زمینه ارائه ندادند، ادامه داد: با وجود اینکه گفته شده بود به شکایت اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود؛ اما آنها مدارکی ارائه نکردند.
 
 عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بیان اعتراض راه قانونی وجود دارد، یادآور شد: در سال 88 انتخاباتی برگزار شد که بی‌سابقه بود و اگر مدعیان تقلب شکایت می‌کردند رسیدگی می‌شد، اما از راه قانونی وارد نشدند و فقط گفتند تقلب شده است و اینکه چه کسی تخلف و یا تقلب کرده بود را مشخص نکردند.
 
وی افزود: سران فتنه که مدعی تقلب در انتخابات 88 بودند حاضر نشدند شکایت کنند.
 
وی با اشاره به حمایت اوباما از موسوی خاطرنشان کرد: اوباما نام موسوی را چندین بار در سخنرانی‌هایش مطرح و اعلام کرد که از او حمایت می‌کند بنابراین حتماً موسوی ریگی در کفش داشت و باید از چنین رفتاری خجالت بکشد.
 
جنتی با اشاره به اینکه بسیاری با نادانی به اشتباه می‌افتند، خاطرنشان کرد: اعضای شورای نگهبان راه خود را پیدا کردند و باید دیگران را راهنمایی کنند.
 
وی متذکر شد: اعضای شورای نگهبان از خود مردم هستند و در انتخابات 88 هر کدام از کاندیداها در کنار صندوق‌ها نماینده داشتند و هیچ عاقلی تقلب را قبول نمی‌کند.
 
دبیر شورای نگهبان با تصریح بر اینکه اکنون عده‌ای دشمن را نمی‌شناسند، یادآور شد: اینها در یک پست‌های بالایی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: آدمی که سابقه در انقلاب دارد و مرتب سوابق خود را به رخ می‌کشد، زندان رفته و دردکشیده است، به حرف رهبر گوش نمی‌دهد و حرف امام (ره) را توجیه می‌کند و بعد به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهد، با اینگونه افراد باید چه کار کرد.
بر گرفته از رجا نیوز

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 209
نویسنده : علی محمد زاده
گروه تروریستی داعش که برخی آن را به عنوان جانشین گروه القاعده در خاورمیانه بویژه در عراق و سوریه می دانند،این روزها بیش از هر گروه و فرقه تروریستی بر سر زبان ها است و از آن به عنوان خشن ترین گروه تروریستی در منطقه یاد می کنند.
 درباره داعش بیشتر بدانیمبه گزارش  جاجرم به نقل از  ایرنا ، اگرچه این فرقه ترویستی از زمان جنگ تکفیری و سلفی ها در سوریه و اقدامات ترویستی و اعمال وحشیانه و ضد بشری در رسانه های محافل سیاسی و افکار عمومی مطرح شده است اما روز سه شنبه نام این گروه با تصرف شهر موصل عراق و برخی مناطق دیگر استان نینوا ناگهان در صدر اخبار رسانه های قرار گرفت.

 

این اقدام ناگهانی دور از ذهن ، پرسش های زیادی را درباره داعش، چگونگی شکل گیری آن و نحوه تامین هزینه های این گروه تروریستی در ذهن ایجاد کرده است.

*داعش در بدو تاسیس

داعش که خود را حکومت اسلامی عراق و شام (به عربی: الدولة الاسلامیة فی العراق والشام) می نامد،در اوایل سال های جنگ عراق تاسیس شد. در سال 2004 متعهد به وفاداری و حمایت از القاعده و به عنوان القاعده عراق مشهور شد.

در 15 اکتبر 2006 این گروه به یک سازمان فراگیر برای گروه های شورشی عراق تحت عنوان حکومت اسلامی عراق تبدیل شد.

داعش یک گروه مسلح تروریستی است که اندیشه تکفیری را پیشه کرده است و هدف سازمان دهندگان آن نیز بازگرداندن چیزی است که آنان آن را خلافت اسلامی و اجرای شریعت می نامند و عراق و سوریه نیز جولانگاه عملیات داعش است.

*جنایات داعش

یکی از دلایل شهرت گروه تروریستی داعش، انجام عملیات های تروریستی غیر انسانی در سوریه بود. انتشار تصاویری از ابو عبدالرحمن العراقی به عنوان یکی از خشن ترین اعضای گروهک داعش در هنگام بریدن سر سربازان و مردم در روستاهای شهر حلب موجب انزجار عمومی از این گروه تروریستی شد.

آنان حتی به اعضای دیگر گروه های تروریستی که به لحاظ فکری به آنان نزدیک هستند، رحم نکرده و پس از ایجاد اختلاف میان « داعش »، « جبهه النصره» و «احرار الشام» تصاویری را از سرهای بریده اعضای گروه احرار الشام منتشر کردند.

دلیل دیگر انزجار عمومی و بخصوص مسلمانان از این گروه، هتک حرمت شخصیت های وارسته دنیای اسلام بود. تخریب مزار اویس القرنی، از یاران با وفا و گرانقدر امیر المومنین (ع) و عمار یاسر، از صحابه پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) در شهر «رقه» در شمال سوریه از جمله این رفتارها بود.

*هزینه های داعش

بدون شک برای انجام هزینه های تروریستی از سوی هر گروهی هزینه ها و بودجه های کلانی وجود دارد و گروهک تروریستی داعش نیز از این قاعده مستثنا نیست. تحلیل های مختلفی درباره تامین مالی داعش برای انجام عملیات تروریستی در سوریه و عراق وجود دارد.

گفته می شود، برخی دولت کشورهای منطقه هزینه های این گروه را تامین می کنند و ارتباطاتی با سران و دستگاه های امنیتی این کشورها دارند و برنامه های تروریستی آنان از سوی این کشورها طراحی می شود.

داعش مانند دیگر گروه های تروریستی بخشی از منابع مالی خود را از مناطقی که تصرف می کنند، تامین می کنند.

**داعش در سوریه

براساس آنچه در روزنامه الاشرق الاوسط درباره داعش منتشر شده، این گروه تروریستی پس از حضور در سوریه و انجام عملیات تروریستی، شهر رقه را به عنوان پایتخت موقت خود قرار داده است.

رنگ رسمی این فرقه تروریستی مانند شبکه القاعده، سیاه است. رنگ ساختمان ها، خودروها و پرچم آنها نیز سیاه است. داعش مناطق تحت کنترل خود را مانند افغانستان به ولایت های متعدد تقسیم کرده است.

هر ولایت دارای یک ˈامیرˈ و دادگاه اسلامی و شورای خدمات اسلامی است. شورای خدمات اسلامی نقش و فعالیتی مثل شهرداری ها دارد.

این گروه حتا در سوریه اتومبیل هایی را با پلاک دولت اسلامی شماره گذاری کرده و بر اساس تصاویر منتشره، پلیس راهنمایی و رانندگی بنام داعش تشکیل شده است.

بخش رسانه ای داعش شامل دو موسسه رسانه ای فرقان و اندلس هم فعالیت های تبلیغی – رسانه ای را پیگیری می کند و تمامی تصاویر تکان دهنده از طریق این رسانه ها منتشر می شود.

الشرق الاوسط می نویسد، شاکله داعش را تندروهای عراق، تونس و لیبی تشکیل می دهند و هیچ یک از مخالفان سوریه ایی در این گروه حضور ندارند. به عبارتی داعش در اصل و اساس زایده عراق است.

روزنامه ایندپندنت انگلستان نیز درباره گروه داعش نوشته که این گروه جایگزین القاعده است و این گروه از زمان ریاست ابوبکر بغدادی بعد از آغاز بحران سوریه در سال 2011 میلادی، و همچنین ناآرامی های استان الانبار عراق، قدرت بیشتری گرفته است.

این در حالی است که گروه تروریستی القاعده نیز چند ماه پیش اعلام کرد که القاعده مسوول اقدامات و درگیرِ ی های داعش با گروه های مخالف سوری در سال جاری میلادی نیست.

*اقدامات داعش در عراق

داعش در نیمه دوم سال 2013 نزدیک به 1400 خانه را در عراق منفجر و ویران کرد. طی این حملات 1996 نفر کشته و 3021 نفر زخمی شدند.

در دی 1392(ژانویه 2014) پس از به آتش کشیدن چادر معترضین در استان های سنی نشین عراق توسط نیروهای امنیتی، و عقب نشینی ارتش از دو شهر رمادی و فلوجه، نیروهای حکومت اسلامی عراق و شام از این فرصت استفاده کرده و نیمی از شهر فلوجه و قسمتی از شهر رمادی را به تصرف خود درآورده و در این دو شهر به ایجاد ایستگاه های ایست و بازرسی مبادرت کردند.

عشایر عراق در نبود ارتش به مقابله با این گروه پرداختند. در نهایت داعش توانست کنترل کامل فلوجه را در دست بگیرد ولی طی نبرد سرکرده داعش در رمادی کشته و کنترل این دو شهر از دست آنان خارج شد.

هرچند داعش برای فلوجه یک والی تعیین کرداما پس از عقب نشینی از این دو شهر، در عملیات انتقام محمد در صحرای الانبار، نبرد میان عشایر منطقه، پلیس محلی، ارتش عراق، نیروهای داوطلب از دیگر مناطق عراق از یک طرف و نیروهای داعش از طرف دیگر در استان الانبار عراق درگرفت.

ارتش عراق در 14 دی ماه سال 92 اعلام کرد که پس از دو روز درگیری با اعضای این گروه در رشته کوه ˈ حمرینˈ توانست آنان را از این منطقه بیرون برآند. داعش نیز به طرف استان صلاح الدین عقب نشینی کرد.

عناصر گروهک تروریستی داعش، پنجشنبه شب 8 خردادماه 1393 ، 150 دانش آموز دختر و پسر دبیرستانی کُرد ساکن منطقه عین العرب که برای شرکت در امتحان نهایی، عازم حلب بودند، ربودند.

عناصر داعش، در همان روز، 193 تن از شهروندان کُرد را نیز که 17 تا 70 سال سن داشتند، در منطقه قباسین واقع در حومه شهر الباب در استان حلب ربودند و به جستجوی خانه به خانه این منطقه پرداختند.

امروز داعش در موصل عراق مستقر است و تلاش ها برای آزادی این شهر از دست این گروه تروریستی ادامه دارد.

** امادگی دولت عراق برای مقابله

همزمان با حمله تروریست های داعش به شهر موصل عراق و سقوط این شهر ، ارتش عراق برای مقابله با تروریست ها ، جنگنده های اف-16 خود را به پرواز در آورد.

به گزارش ایرنا ، رسانه های عربی اعلام کردند که شخصیت های عراقی نیز از شهروندان این کشور خواستند برای مقابله با داعش سلاح به دست گیرند .

ارتش عراق جنگنده های اف- 16 خود را برای حمله به داعش به پرواز در آورد و دیگر هواپیماهای جنگی این کشور نیز برخی مواضع داعش را در ˈ الطیاره ˈ واقه در جنوب موصل و ˈ الشرقاط ˈ در صلاح الدین را بمباران کردند .

کارشناسان سیاسی می گویند، این جنگ برای عراق اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل از پیشرفته ترین امکانات خود برای مقابله با تروریست ها استفاده می کند تا کار تروریست ها را یکسره کند .

از سوی دیگر ائمه جمعه و علمای استان نینوا عراق از مردم خواستند برای مقابله با گروه تروریستی داعش اسلحه به دست گیرند و به جنگ آن ها بروند .

دولت عراق نیز به ریاست نوری المالکی نخست وزیر این کشور هسته بحران تشکیل داده و از شهروندان و عشایر این کشور خواست برای مقابله با داعش دست به اسلحه برند .

دولت عراق همچنین خواستار بازنگری در ساختار دستگاه های امنیتی عراق و مجازات مقصران حوادث اخیر در استان نینوا شد .

ˈ اسامه النجیفی ˈ رییس مجلس عراق نیز خواستار حمله گسترده نیروهای عراقی به داعش و اعزام نیروی بیشتر از بغداد به موصل برای تقویت نیزوهای موجود شد .

صدها هزار نفر از مردم استان نینوا از ترس داعش به سمت مرزهای کردستان عراق حرکت کرده و سعی می کنند وارد این منطقه شوند.

رسانه ها رفتار کردهای عراق با آوارگان استان نینوا را بسیار خوب ارزیابی کرده و تاکید کردند مردم این مناطق نیز به کمک آوارگان آمده اند .

** واکنش ها

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ، دبیر کل سازمان ملل، کشورهای غربی از جمله آمریکا ، انگلیس، اتحادیه عرب،در ساعت های اولیه تصرف شهر موصل به این اقدام داعش واکنش نشان داده و ان را محکوم کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله وحشیانه تروریست ها به شهر موصل مرکز استان نینوای عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: گسترش حملات تروریستی به عراق نمونه ای بارز از خطر فرامرزی تروریسم است.

«مرضیه افخم» عصر سه شنبه ضمن ابراز نگرانی از روند حملات زنجیره ای تروریست ها به مناطق مختلف شهری و روستایی عراق، اظهار امیدواری کرد: اقدام مشترک ارتش، نیروهای امنیتی و مردم این کشور در مقابله با تروریست ها، امنیت و آرامش را به مناطق مورد هجوم بازگرداند.

وی، گسترش حملات تروریستی به عراق را نمونه ای بارز از خطر فرامرزی تروریسم دانست و افزود: با توجه به تهدید جهان شمول تروریسم، دولت ها و مجامع بین المللی ضروری است در شرایط خطیر کنونی در کنار دولت و ملت عراق قرار گیرند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در شرایط جاری، تقویت وحدت ملی عراق، تحکیم همدلی و همکاری همه طرف های سیاسی این کشور را در مقابله با تروریست ها بسیار مهم و موثر دانست.


تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 195
نویسنده : علی محمد زاده

حضرت ابی عبد الله(جعفرابن محمد) علیه السلام فرمود:
خداوند متعال چهار هزار  را بر قبر حضرت  بن علی علیه السلام موکل قرار داده که جملگی ژولیده و غمگین و گرفته بوده و از طلوع صبح تا زوال آفتاب (وقت ظهر) بر آن جناب می گریند و وقتی ظهر می شود چهار هزار فرشته دیگر به زمین فرود آمده و این چهار هزار نفر به آسمان می روند و فرشتگان به زمین آمده پیوسته می گریند تا صبح طلوع کند…
وقتی کسی حضرت را زیارت کند این فرشتگان مشایعتش کرده و هنگامی که زائر بیمار شود او را عیادت نموده و زمانی که از دنیا برود بر سر جنازه اش حاضر می گردند..

 

si0zlXw_175

رسیدیم کربلا… همونجا که بلند گفتن گنبد سقا؛ صلوات… هنوز اذن نداده بودن پا بزاریم تو صحن بین الحرمینش تو هتل بویم و همه سر کلید بهترین اتاقا در حال رایزنی بودن سید اما مثل آرامش اول راه، بازم لم داده بود به مبل و ساکت خیره شده بود به تصویر بزرگ بین الحرمین روی دیوار لابی…
صداش زدم کلید نمی خوایی اتاقا تمام شد سید ، بی جا می مونیم!! اما با نگاهی کوتاه گفت بیا بشین جا هست…دیگه حرفی نزدم و رفتم نشستم کنارش… همه رفتن و من و سید منتظر … مدیر کاروان گفت انگار خسته نیستید!! اینم کلید شما…
حالا دیگه از بحبوحه آسانسور خبری نبود… رفتیم بالا تو اتاق نرسیده برگشتم چمدانم را بیارم که دیدم داره فریاد میزنه گریه میکنه… دویدم به طرف اتاق… روبروی تنها پنجره ایستاده بود و زار میزد…نگاهم رفت و بغضم ترکید… بهش گفتم ببین چه خوشگله گنبد اربابه بین دو تا نخل کنار پنجره رویایی ترین صحنه ای که…
آروم نمیشد نشستم رو تخت تا خودش به حرف بیاد… گفت یادته گفتی کلید؟جا نمونیم؟ گفتم آره… چشم از پنجره بر نمی داشت میگفت… مصاحبه بازیگر روز واقعه را میخوندم که نوشته بود کربلا تازه راهش باز شده بود ما را بردن زیارت برای هدیه بازی در فلیم….
اونجا هر کس سر کلید اتاق بهتر چونه زد… نشستم و با خودم گفتم اگر اون دعوت کرده که خودش… همه رفتن و کلید اخر؛ به دستم…در اتاقم را که باز کردم روبروی گنبد طلایی زانو زدم…
بغضم باز ترکید گفتم سید 2 بار آمدم هر دفعه دور بودم از حرم این بار تو سفارشی دعوت شدی و ما هم از کنار تو…. گفت نگو…
آمدیم تو لابی برای رفتن به حرم… بارانی گرفته بود که… مدیر کاروان گفت کسی نمیاد همه منتظرن بارون بند بیاد بعد برن حرم….
دل تو دلم نبود… نفسم در نمی آمد؛اشک تو چشمامون نگاهش کردم و با بغض گفتم سید؟؟ …
گفت بریم من دلم میخواد بارون بین الحرمین نگاه اولم باشه…

خدا نصیبتون کنه…

 

 

si3g8xP si7YiZi_175


آنطور که هستي‌ باش ،.... صداقت مؤثرترين تيري است که به قلب هدف مي‌‌نشيند ،.... هدفت را با نقشه‌هاي جوراجور آلوده مکن‌ ،... خودت باش ،.... افتاده باش ،... نه‌ ذليل ،... شوخ باش ،... نه‌ مسخره ،.... آزاده باش ،،... نه‌ ياغي ،... مطمئن باش ،... نه‌ ساده ،.... از خود ،... راضي باش ،.... نه‌ از خود راضي ،... صبور باش ،... نه‌ در کمين ،.... آنوقت خواهي ديد که کليد را در دست خود خواهي داشت!! انشاالله

از وبلاگم خوشتون اومد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن دانش اموری اتحادیه انجمن اسلامی(شاهد رازی) و آدرس anjoman-torbat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 3934
بازدید کل : 80536
تعداد مطالب : 714
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

زبرا

RSS

Powered By
loxblog.Com